Register Complaint

For any complaint regarding un-scheduled Loadshedding, or Shutdown you may complain to the following numbers at Power Control Centre Multan.
  • 061-9210334,
  • 061-9210389 and
  • 061-678481

MEPCO New Connection Application Form

The following documents need to be attached to the ” MEPCO New Connection Application Form “;

  1. NIC Copy (Attested Copy from both sides) درخواست دہندہ کے شناختی کارڈ کی مصدقہ کاپی
  2. Proof of Ownership by the applicant درخواست دہندہ کی طرف سے مالکیت کا ثبوت
  3. Proof of Ownership along with permission from Landlord/Place in case of Tenant کرایہ دار کی صورت میں مالک مکان / جگہ کی طرف سے اجازت نامہ بمع مالکیت کا ثبوت

 

Click This Link For 

MEPCO New Connection Application Form

Procedure for acquisition of New Electricity Connection, Change of Name, Increase or Decrease in Load 

طریقہ کار بجلی کے نۓ کنکشن کے حصول، تبدیلی نام،لوڈ میں اضافہ یا کمی کا

Category – One (up to 15 kW)| ( کیٹیگری – ون (15 کلوواٹ تک
Category – Two (16 to 70 kW / 400 Volts)| کیٹیگری – ٹو (16 سے 70 کلوواٹ / 400 وولٹ)
Category – Three (71 to 500 kW / 400 Volts)| کیٹیگری – تھری (71 سے 500 کلوواٹ / 400 وولٹ)

 MEPCO Email Service

For the convenience of customers, MEPCO has started an email serviceYou will start receiving your MEPCO Bill in your email.